כיצד לבחור את מחשב המשחקים הטוב ביותר עבורך

אם אתה כמוני כשהתחלתי לראשונה לשחק במחשב, השאלה הראשונה והחשובה ביותר שלך היא ככל הנראה איזה מחשב אני קונה? זו שאלה כבדה מאוד לכל מי שמעוניין, והיא שאלה מסובכת לענות עליהכדי לעזור, ריכזנו עבורכם מדריך למיון לבחירת מחשב המשחק הראשון שלכם.

מדריך זה מיועד במיוחד לקניית מחשב שנבנה מראשזה אומר שכבר מורכב ופועל, לא כזה שאתה צריך לבנות בעצמךאם אתה רוצה לדעת לבנות מחשב חדשיש לנו גם מדריך לכך . ישנם יתרונות לקניית מכונת משחק מובנית מראש , כגון נגישות ואמינות למי שאינו בקיא בבניית מחשב כזהברור שזה גם הרבה יותר קל וקל לקנות מראש שנבנהאז אם בניית מערכת משלך אינה אפשרות כרגע, הנה מה שאתה צריך לקחת בחשבון כדי לקבל את מחשב המשחקים הטוב ביותר עבורך.

מצא את יעדי המשחק למחשב שלך

הדבר הראשון שכל קונה מחשבי משחק למחשבים צריך להיות בעת היציאה למסע זה הוא להבין מה המטרות שלהם בפועלהנה כמה מהדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון.

  • האם אני קונה מחשב רק כדי לשחק משחק אחד, או האם אני מתכוון לשחק רבים?
  • מהם המשחקים האלה?
  • האם המשחקים האלה דורשים גרפית?
  • האם אני רוצה שיהיה לי מחשב מוגן עתידי שיכול לשחק בכותרות משולשותעם גרפיקה מתקדמת לשנים הבאות?
  • האם אני מתכוון לעשות דבר אחר מלבד לשחק במשחקים במחשב האישי שלי, כגון סטרימינג או עיבוד וידאו?
  • האם אני רוצה לשחק משחקים תוך כדי תנועה, האם אני נוסע לעיתים קרובות, או האם ארצה אסדה קבועה יותר בבית?

כל תשובה לשאלה תשנה את סוג המחשב שאתה מחפשאם אתה מתכוון לשחק משחק ישן יותר כמו Overwatch או Rainbow Six Siege , לא היית זקוק למשהו חזק להפליא כדי להריץ את המשחק שלך, אפילו לא בהגדרות הגרפיות הגבוהות ביותראם תרצו לצלול למשחקים חדשים יותר, כמו Cyberpunk 2077 , Control , Final Fantasy XXIV ,ועוד, תזדקקו למערך בשרני יותראם אתם מטיילים הרבה, ישנם מתמודדים חזקים למחשבים ניידים למשחקיםואם ברצונך לבצע ריבוי משימות לזרם או לעבוד, תרצה מחשב עם סוג מעבד מסוים

שאלו את עצמכם את כל השאלות הללו, בררו מה בדיוק תרצו לעשות עם המחשב החדש שלכם, ושימו לב לכולםברגע שיש לך את רשימת ההערות שלך, עבור לשלב הבא.

קבע את התקציב שלך

זה אולי הצעד החשוב ביותראם מישהו היה מבקש ממני למצוא להם את מחשב המשחקים הטוב ביותר שקיים, זו שאלה שקל לענות עליההייתי בוחר אחת עם כל החומרה האהובה עלי מהיצרנים האהובים עלי, קירור נוזלים בהתאמה אישית, ועיצוב חלקלק, ויכולתי למצוא אחד שיעלה על 10,000 שחזו שאלה שקל לענות עליה, אך לעיתים קרובות יותר, השאלה האמיתית היא, מה מחשב המשחקים הכי טוב בשבילי?

שאלה זו קשה הרבה יותר לשאול, מכיוון שאמנם אני יכול להסתכל על המטרות שלך ובקלות למצוא את הטוב ביותר מבין הדברים הטובים ביותר לקנות, כמעט כל דבר משתנה כשאתה צולל כמה אתה באמת יכול להוציאבהתאם לצרכים הספציפיים, אתה יכול לבצע חתכים באזורים מסוימים אך אולי לא באחריםגם אם אתה רוצה אסדת עתיד שתוכל להתמודד עם משחקים גדולים, אתה עדיין יכול לגרום לזה לקרות בלי לשבור את הבנק, ורוב האנשים לא רוצים, או לא יכולים להרשות לעצמם, לשבור את הבנק.

אז תבחן כמה אתה יכול להוציא על אסדה (מחשב לגיימרים) זו, והיה כנה עם עצמךמשחקים זה כיף, אבל לא כדאי לשבור אותםסמוך עליי, למדתי מניסיון

באמצעות פונקציות החיפוש של ג’י טק מחשבים תוכלו למיין בקלות מחשב לפי קריטריונים של מעבד , זכרון , כרטיס מסך וכה.

החלט על חומרת הבסיס שלך

חשוב מעט פחות מהתקציב שלך הוא לקבוע איזה חומרה וסוגי החומרה שאתה צריךישנם גורמים רבים ומגוונים המרכיבים אותם יש לקחת בחשבון בעת ​​הנחיתה במבנה לקנות, מה שהופך את התהליך ליותר מסובך מבעברלמזלכם, היינו סביב הרחוב, ואנחנו יכולים לעזור לכם עם כמה מהשאלות וההערות הנפוצות יותראנו נפרק אותם על סמך השאלות שעניתם כאשר החלטתם על יעדי מחשב המשחק שלכם.

כדי להתחיל, פשוט קבע איזה סוג משחק או משחקים תרצה לשחק במחשב האישי החדש שלךזה עוזר לצמצם את החומרה הנדרשת לא מעט, וזה יכול להקל על ההחלטה שלךלדוגמה, וכדוגמה בה השתמשנו למעלה, אם אתה רק משחק משחק ישן יותר כמו Overwatch או Rainbow Six Siege , אסור לך את הקומץ ‘שלך כדי שתוכל לקבל את הגרפיקה הטובה ביותר האפשריתאתה יכול להריץ GPU מודרני בינוניים כמו Radeon 5700 של AMD או 2060 SUPER של Nvidia . כמו כן, מעבד בינוניים, כמו Intel i5 9600 K או AMD Ryzen 3600. למשהו כמו Fortniteדרישות החומרה המינימליות עשויות להיות נמוכות עוד יותר – אך ייתכן שלא תהיה לך כל כך הרבה הגנה על העתיד מובנית במערכת שלך.

מצד שני, אם אתם מתכננים לצלול לקומץ או לכמה קומץ של משחקים חדשים ותובעניים יותר, כמו Cyberpunk 2077 או Control , תוך כדי הפעלת גרפיקה כמיטב יכולותיהם, תזדקקו למשהו בשרני במיוחד כדי להתמודד איתםאנחנו מדברים על Nvidia 2080 SUPER GPU , מעבד Intel i9 9900K ולפחות 16 ג’יגה זיכרון  RAM . זה יוכל להתמודד עם רוב המשחקים המתקדמים, אך לא תוכל לבצע ריבוי משימות באותה מידהכך או כך, תרצו RAM עם מהירויות בטווח של 3000 או יותר .

משאב שימושי לקביעת החומרה הבסיסית שלך הוא האם אתה יכול להריץ אותהאתר זה מצטבר דרישות מערכת למשחקי מחשב פופולריים ובאים ואומר לך מה המפרט המומלץ לחומרה המומלצת עבור כותרות אלה (בנוסף לסריקת המחשב הנוכחי שלך. עבור תאימות, אם אתה רוצה את זה). אם אין לכם מושג איזו חומרה תרצו במחשב המשחקים שלכם, צפו קדימה למשחק הקרוב שתרצו לשחק, כמו Borderlands 3 , וקחו את הדרישות המומלצות כבסיס הבסיס למחשב המשחקים החדש שלכםכך תוגדר עם מערכת שאמורה להריץ את המשחקים שאתה רוצה לשנים הבאות.

אחסון הוא גם דאגהאני ממליץ לכל מי שיחפש מחשב עם כונן במצב מוצק , אבל אם התקציב שלך לא גדול מדי, אתה יכול להתחמק רק עם בחירת SSD קטן רק עבורWindows ומשחק או שניים, תוך בחירה קשה יותר זול כונן לשאר צרכי האחסון שלךהיתרונות של שימוש ב– SSD הם ברורים ואינסופייםהם נכשלים בתדירות נמוכה הרבה יותר, הם קוראים וכותבים נתונים הרבה יותר מהר, אתה יכול לכווץ את זמן ההפעלה שלך לכמה שניות בלבד, המשחקים יטענו הרבה יותר מהר והרשימה עוד ארוכה.

ברור שככל שאתה חושב שתצטרך לשמור יותר משחקים, מסמכים, תמונות, קטעי וידאו ושמע, כך האחסון הכולל שלך צריך להיות גדול יותרישנם כוננים קשיחים מסיביים לחלוטין תמורת כסף רב, כך שאם אתה זקוק לטונות של נתונים, אל תפחד מכונן פלטות גבוה לסלדאתה יכול פשוט להשיג את ה– SSD  הקטן יותר עבור Windows ואת המשחק המועדף עליך.

שיקול החומרה העיקרי האחרון שתצטרך לבצע הוא גורם הצורה שלךהאם אתה בדרכיםאתה מטייל הרבהאו שאתה רוצה משהו שיכול לשמור על קביעות למחצה בבית או במשרדעד כמה שידוע לי (היי, הייתי מופתע), יש רק שתי דרכים ללכת לכאןאתה יכול להשיג מחשב נייד למשחקים , או לקבל שולחן עבודה למשחקים . כך או כך, יש כמה אפשרויות ממש מוצקות לכל אחת מהן, ונפרט את אלה למטה.

בדוק את אפשרויות מחשב המשחק שלך

באמצעות ההערות שהוצאת קודם לכן, תוך שימוש ביעדי המשחקים למחשב האישי שלך ושמירה על התקציב שלך, הגיע הזמן לבדוק את האפשרויות שלך. יש טונות של אסדות משחק מעולות שנבנו מראש ב-ג’י טק מחשבים שמתייחסות ליעדים שונים, ואנחנו נשתף כמה מהן כאן תוך הסבר לאילו יעדים כל אחת מהן מטפלת.

אם אינך אוהב אף אחד מהמחשבים הרשומים כאן, אל תדאג. באמצעות ההסברים שאני מצרף לכל מחשב גיימינג למטה, תוכלו לרשום הערות משלכם ולצאת אל הכוס הכחול הפרוע למצוא אפשרויות משלכם שאולי פספסתי. כך או כך, המטרה היא לעזור.

מחשב נייח לגיימרים בתקציב נמוך:

 מחשב נייח מקצועי לגיימרים מבוסס אינטל Intel Core i5 9400F Coffee Lake H310M + SSD 240GB + GEFORCE GTX1650 4GB + 8GB DDR4

      מחשב נייח לגיימרים בתקציב ביניים :

      חשב נייח לגיימרים Intel Core i7 9700F Coffee Lake + H310M + SSD 480GB + 16GB DDR4 + GEFORCE RTX2060 6GB

מחשב נייח לגיימרים ב, תקציב גבוה:

 מחשב נייח לגיימרים Intel Core i9 9900K Coffee Lake + Z390M PRO GAMING + SSD 1TB + 32GB DDR4 + GEFORCE RTX2080TI 11GB

חברת  ג’י טק מחשבים מומחית בבניית מחשבים לגיימרים , כולל ייעוץ והכוונה בבחירת הרכיבים אשר יתאימו לכם לפי צרכים

 

לנוחיותכם ניתן לצפות במגוון מחשבים נייחים מורכבים הקיימים באתר ג’י טק מחשבים מצורף לינק:

http://www.g-tech.co.il/items~18.htm

 

כמו כן ניתן לצפות במגוון מחשבים ניידים הקיימים באתר ג’י טק מחשבים מצורף לינק:

http://www.g-tech.co.il/items~65.htm

 

אם לא הסתדרתם לבד, חברתינו ג’י טק מחשבים תשמח לעזור

כתובתינו : דרך השלום 101 תל אביב

טלפון : 03-5711120

בהצלחה

מאמרים נוספים